21-03-2008, 18:21
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,965
|
|
Ik vondt dit nog op het net,
verhaal van voormalig en te pakken genomen employee van unique performance
Ik werkte voor 1 jaar bij Unique Performance en was opgewonden door het idee dat ze me hadden aangenomen om er te werken na het lezen van de verhalen in de diverse autobladen en de aflevering van rides op tv , werken aan Shelby en Foose cars was voor mij een droombaan. maar die droom viel snel in duigen toen ik zag hoe ze de auto's in elkaar zetten . de hoeveelheid plamuur en fiberglas die ze gebruikten waren ongeloofelijk , de passing van de bodykit en de afwerking ervan waren om te huilen , de scheve strepen en de remleidingen door de deurposten water gebaseerde undercoat, liet me sprakeloos . maar ik was gefocust om de kwaliteit te verbeteren, de clowns die ze er hadden als supervisers waren net zo bekent met auto's als degene die de plamuur kwam bezorgen , het hogere management wist minder over het bouwen van auto's dan de secretaresse . het was allemaal show and hype, een constante stroom van tours, sponsors' stickers op de muur. checks die te laat de deur uitgingen terwijl er te weinig geld op de bank stond om ze te innen , het hele bedrijf gewoon voor een paar dagen tot een hele week dicht, de bedrijfsleider vloekend en tierend op zijn personeel zonder echte reden , het was een complete bende . waneer we dan toch een auto bouwden moest dit meestal binnen 4 a 5 dagen wat voor nog meer problemen en slecht afgewerkte auto's zorgden . auto's moesten 2 a 3 keer worden overgespoten voordat ze werden afgeleverd de eerste keer omdat er stukjes uitbraken tijdens het in elkaar zetten en de plamuur scheuren weg te werken , daarna nog een keer als ze terugkwamen vanwege mechaniese problemen die auto's werden dan gespoten en schoongemaakt weer doorverkocht als zijnde nieuwe auto's . de goede getalenteerde werknemers die ze hadden konden in hun vrije tijd en in hun eigen garage waarschijnlijk betere auto's bouwen . je word waarschijnlijk nooit rijk van het bouwen van auto's dus probeer dit dus ook niet te combineren . buiten de klanten die vooruit voor hun auto's hebben betaald , wij als voormalige werknemers wachten nog steeds op ons loon voor de gewerkte uren en de 401duizend die bij onze eerdere betalingen werden ingehouden (waarschijnlijk dacht hij dat hij dat geld ook mocht houden ). do nooit geen zaken met Doug Hasty, en als je hem weet te vinden laat ons dat dan even weten zodat we hem nog even met een bezoekje kunnen vereren voor hij de gevangenis ingaat als ie daar al niet inzit .
|