20-03-2008, 22:18
|
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
*waarom leidingen vervangen? de yg57fs rijdt alweer 3 jaar rond met turbodiesel blok, en met de oude leidingen, no problemo! waarom zou t misgaan?
|
= Ik heb de benz leiding ook gewoon laten zitten, diesel filter heb ik boven het stuurhuis gemaakt, ik zag pas later dat dit ook de orginele plek is.
Quote:
*bij mn turbodiesel was een blauw-wit draadje van een sensor op t blok (olietemp) heeeel gaar, gaf ie daarom wat aan de warme kant aan??
|
= hoe weet je wat de olie temp is ? ik heb geen metertje ervoor zitten in me gtd
Quote:
*bij de santana zit blauw&bruin stekkertje (koelwater toch) aan de verlichtingkabelboom, bij de TD aan de motorkabelboom...
gewoon inklikken allemaal, en gaan met de banaan? of wordt het dus ook die andere spaghettiverzameling verwisselen (geen zin in!)
de zekeringkast van de TD gaat mee, maar dus liever niet de dash kabeltjes enzo...
|
= gewoon alles overzetten, voor de tijd alles labelen of op de foto zetten.
Quote:
in de buurt van mn ruitenwissermotor zit een ding met een grote stekker, niet bij de diesel. wat is dit?
|
= onstekings comp ?
Quote:
rechterkant naast het vacuumtankje zit een relais... waarvoor dient die dan?
|
= kan je de draden ook volgen ? of heb je een foto ? ik had er namelijk geen relais zitten
Quote:
*kan het dat de passat remlichtschakelaar bij t pedaal heeft, en santana op de cilinder?
|
= bij mijn passat zit die op de cillinder, maar dan kan je de draden zo omleggen.
Quote:
*waarom heeft de passat een stekker bovenop het remvloeistofreservoir?
|
= als er te weinig inzit gaat je handrem lampje branden
Quote:
*de santana had ook een stekker op t koelwaterreservoir, afgeknipt weliswaar, toch functioneerde alles prima? why?
|
= dit is voor het controle lampje koelvloeistofpeil
Quote:
*last question, welke temp mag een TD hebben? de wijzer komt net niet op driekwart, dus ik kan altijd nog net dat puntje zien staan.
komt natuurlijk nieuwe sensortjes en thermostaat in nu, als je toch bezig bent maar hij mag wel lekker warm worden?
|
= bij me caddy komt die net onder het midden, flink doortrappen op de snelweg (147 op de gps :P ) komt die er net overheen
astu
Audi 100 td 1987 (motor donor)
Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto)
|