View Single Post
Old 15-03-2008, 20:42
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

@ JurjenV , ik rijd dagelijks met deze golf en heb er zelfs bij 160 in de regen ( )geen problemen mee ,maar ik heb dan ook altijd ook de ramen in de mequiars natuurlijk

@ JurgenSantana ,130 in de regen is inderdaad snel genoeg hoor ,vooral met een dikke stortbui ......

Maar om weer over de golf verder te gaan ,ik heb vrijdagavond de 4 remklauwen maar eens gedemonteerd ,en netjes Tornadorood gelakt !En ik zou daarna de borbets er weer onder monteren ,maar nu bleken deze vóór niet meer te passen ,ze kwamen tegen de veerpoot aan !

Omdat ik de auto weer heb uitgelijnd na de montage van de nieuwe schokbrekers ,zijn de wielnaven t.o.v de veerpoten iets schuiner komen te staan ,en loopt de velg bijna tegen de veerpoot aan !(dat heb je met 9x16 et 30 !)

Nu is dit op te lossen door een 5/10 mm spoorverbreder ,en deze had ik wel liggen ,maar had dus geen langere bouten !!!
Snel nog even naar Beterband in buitenpost gereden ,maar die had ze niet op voorraad ,en zijn de bouten besteld .
Dus hopenlijk volgende week de borbets er weer onder !
Update volgt !

P.s ik zoek nog een setje 10 mm spoorverbreders ,dus als iemand iets weet ......

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote