![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
15-03-2008, 09:29
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Dashboard vragen - Golf I cabrio 1979
Ik ben sinds een weekje de trotse eigenaar van een Golf I cabrio 1.5 GLS uit 1979 en heb behalve het vreselijk stotteren van de motor (hij stop ook als je terugschakelt, misschien eerst maar eens naar de garage om te laten afstellen ofzo) nog een paar vraagjes over het interieur:
- boven de kachel zit nu een groot gat waar ooit een radio in heeft gezeten, maar de vorige eigenaar is hier nogal creatief mee omgegaan en heeft rechts naast het gat een lelijk plaatje gezet. Iemand een idee hoe op een nette manier een radio te monteren in het dashboard?
- de temperatuurmeter en toerenteller doen het niet, benzinemeter (zit in het zelfde puntklokje) doet het wel. Waar vindt ik de voeler van de temperatuurmeter en wat zou een oorzaak van het niet werken van de toerenteller kunnen zijn?
- bij de pook zitten drie kleine klokjes: oliedruk, volt en klokje. Is er ergens online iets te vinden om deze te controleren en/of aan te sluiten?
Oh ja, ik ben een absolute auto-analfabeet, de antwoorden niet té technisch graag ... hahaha
|