12-03-2008, 15:40
|
|
Forum regular
|
|
Join Date: May 2007
Posts: 79
|
|
Men zegt dat het beter is super te tanken. Iets meer vermogen en minder pingelen. Ikzelf tank gewoon 95 en nooit ergens last van gehad. Op het tankklepje staat trouwens ook dat je gewoon 95 kan tanken, en die duitsers zullen het heus wel weten toch?
Als ik bovenstaande lees denk ik ook niet dat het al teveel is wat je G60 mankeerd. Ik zou eens beginnen met de meest simpele dingen zoals bougies (schrik niet wat die dingen kosten overigens) kabels, rotor en verdeelkap. Hier zijn ze best gevoelig voor, en zeker de verkeerde bougies!
Verder de vacuumslangetjes en STK controleren. Is het hiermee niet opgelost kan het een sensorprobleem zijn.
Wat je vermogen aangaat begint een G60 pas echt lekker te lopen na 3000 toeren. Blijf je daar beneden dan merk je niet zo heel veel van de lader. Mijn mfa vertrouw ik voor geen ene meter, ik heb al verbruikswaarden gezien van 35 liter per 100 km tot ongeveer 1 op 20......
__________________
VW Corrado 1989 Zilvergrijs, origineel
Mazda RX-7 1988 Rood, niet helemaal origineel meer
|