nou dan de mijne ook maar aanbieden dan!
Golf 2 16V 1988, TH-11-DJ. Iets meer dan 1 jaar in mijn bezit en in die tijd de tandriem en snaren laten vervangen, bij de APK zijn de beide dorpels weer helemaal opnieuw aangebracht door een collega die plaatwerker is geweest en is er eindelijk een middendemper onder gekomen. Tevens zijn de remblokken en schijven voor meteen vernieuwd met orginele delen (ik werk bij een dealer)
Auto is heliosblauw en is aan de buitenkant helaas niet moeders mooiste meer, achterklep is slecht aan het worden en beide deuren hebben behoorlijk last van roest.
Van binnen vallen 2 dingen op, de digifiz en de orginele electrische ramen. Helaas is de bestuurdersstoel gescheurd, dat is niet vreemd hè bij een auto met dik 2 ton!
Extra, niet op de foto te zien zijn 16" stalen Opel velgen met wieldoppen en 165-50-16 Nankangs die ik net erbij heb geregeld, de Audi velgen horen onder mijn Type 1 cabrio.
Auto is voorzien van bi-Xenon (6000K), centrale vergrendeling en er zit een vaste verlaging op, geen idee hoeveel cm.
voor meer foto's zie deze link:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26604
auto wordt verkocht met de orginele Gti achterlichten erin en voor de oplettende kijker, de linker dorpelverbreder zit er nu weer op. De ramen hebben geen folie maar zijn Sigla-chrome
vraagprijs is 1750