View Single Post
Old 09-03-2008, 10:25
rallyegolf driver's Avatar
rallyegolf driver rallyegolf driver is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Erik
Auto vandaag teruggekregen. Bonkend probleem lijkt niet opgelost te zijn.
Enige manier om het te verhelpen, je raad het al, is om de auto wat omhoog te gooien. Monteur wist me uit te leggen dat de aandrijfassen nu onder zo'n extreme hoek komen te staan dat er aan de homokineten getrokken wordt. Wat waarschijnlijk het geluid veroorzaakt.
Ook is er, bij stilstand, geen vinger tussen de carosserie en de stuurstangen te krijgen. Dit resulteerd in een klapperend geluid tijdens het rijden. Heb de auto vorig jaar hoger gezet voor de APK maar toen was het bonkend geluid nog niet weg.

Er zijn wel eventueel oplossingen hiervoor te vinden.

1. je kunt eventueel de ring die je achter de buitenste homokineet plaatst weglaten, dan kan de aandrijfas ietsje verder in de homokineetkop schuiven ( is wel een beetje een hakkietakkie oplossing, ik neem geen verantwoordelijkheid voor eventuele gevolgen).
2. je gaat op zoek naar kortere aandrijfassen, of laat je eigen inkorten. Dan zit je wel vast aan je verlaging, omdat als je dan je auto hoger zet, je aandrijfassen weer te kort hebt.

Ik zou eens rondzoeken bij verschillende Seat, Skoda en VW modellen, meten is weten. Zo doen ze dat ook bijvoorbeeld bij 6-bak syncro ombouwen etc, aandrijfassen van Ibiza etc gebruiken.

G60.....the best blowjob i've ever had!

Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker.
Reply With Quote