![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
08-03-2008, 20:40
|
![Klaas-jan's Avatar](image.php?s=bddb2f697fd460e117ba501f2d649294&u=7787&dateline=1237743454) |
Postwhore
|
|
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,121
|
|
Het probleem te hebben opgelost , maar nee ![Shake](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/shake.gif) niet helemaal .
Andere caberateur op gekomen en aanzienlijk leek het heel goed te gaan loopt stationeer iets te snel maar daar is mee te leven , rijd nu weer goed loopt goed , bij lijkt mooi weer +_ 10'c niets aan de hand met het lopen van de auto . Maar zodra het wat kouder word en met name s'ochtens begint ie bij de start zoals iedere auto die koud is wat sputterig maar als ik er 10 km op heb zitten is de motor al wat warm en dan houd de motor wat in en als ik gas geef wil ie ook niet sneller .
Zet hem aan de kant en dan loopt ie ook niet goed , doe hem uit wacht een min dan weer starten en GAAN met die banaan .
Een ontstekings pr. of moet de caberateur nog een keer goed worden afgesteld (lucht,benzine) .
Warschijnlijk heeft ie ook een lek hoofd , kan het ook een vochtige bougie zijn . ![Confused](http://volksforum.com/forum/images/smilies/confused.gif)
__________________
'it was acceptable in the 80's
---------------------------
-Jetta-
The (Great White) one
Mn jetta 1
cleanen jetta 1
-jetta-
It's the five letter word.
|