View Single Post
Old 08-03-2008, 20:22
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Erik

Auto vandaag teruggekregen. Bonkend probleem lijkt niet opgelost te zijn.
Enige manier om het te verhelpen, je raad het al, is om de auto wat omhoog te gooien. Monteur wist me uit te leggen dat de aandrijfassen nu onder zo'n extreme hoek komen te staan dat er aan de homokineten getrokken wordt. Wat waarschijnlijk het geluid veroorzaakt.
Ook is er, bij stilstand, geen vinger tussen de carosserie en de stuurstangen te krijgen. Dit resulteerd in een klapperend geluid tijdens het rijden. Heb de auto vorig jaar hoger gezet voor de APK maar toen was het bonkend geluid nog niet weg.

Waarschijnlijk moet hij voor toch een stukje omhoog als de BBS eronder komen, maar wellicht heeft iemand nog een idee hoe ik dit probleem kan oplossen.

Voor Oostenrijk worden de busjes in het schakelmechanisme nog vervangen omdat deze toch erg veel speling hebben en laat ik gelijk ook nog de draagarmen+rubbers vernieuwen. Plus een uitlijnbeurtje heeft ie dan ook wel verdient.

Komende week toch maar eens een uitrolapparaat in elkaar lassen zodat die BBS eronder kunnen. Alhoewel BBS kamerdecoratie ook niet verkeerd is.