View Single Post
  #17  
Old 05-03-2008, 18:20
Blom Blom is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 30
Default

Oke, dus as laten slijpen en dan sputters erin zetten is geen optie.

Is er eigenlijk nog een slijtage maat voor een as of iets.
De krukas die ik nu heb, heeft ongeveer 150.000 gelopen. Ik weet dat het beter is om er 1 te nemen die 10.000 gelopen heeft. Maar die blokken zijn bijna niet te vinden en al zijn ze te vinden, veelste duur. In hoeverre zal deze krukas nog te gebruiken zijn voor een goed turbo blok.

Weet iemand in de buurt van Zoetermeer een bedrijf/persoon, die alleen kan inspecteren of die krukas nog voldoet of niet (ivm het krasje in de lagerpassing)?

@ Blue Rallye:

Heb jij een ABF onderblok met 95,5 slag? Zo ja, moest je nog iets bijzonders aanpassen. Of kon je zo de krukas erin leggen. Geen problemen met stangen en oliepompas? Ik heb nl. gesmede stangen, en ben aan het kijke voor een gesmede 95,5 race kruk. Maar heb geen zin om in die stangen te gaan zitte vijlen.
Reply With Quote