Ik zie alles in de spiegels wat ik moet zien :P Als je even terugkijkt naar de vorige spiegels... daar zag ik stukken minder in. Deze vind ik wel netjes staan en heb er genoeg zicht in....
En nog even een update:
Van de week heb ik wat foto's gemaakt alleen zijn ze helaas niet scherp geworden... Komen dus nog nieuwe...
Hier de velgen die weer helemaal opnieuw gepoetst/gepolijst zijn. De boutjes wou ik eruit halen maar zitten gewoon vast dus laat ze ook maar even zitten voorlopig. Wel heb ik ze zwart gemaakt.
De rolkooi zit er ook in. Nadat ik hem helemaal gepolijst had was het tijd om hem in te bouwen. Ging niet echt makkelijk en heb de kapjes achter waar de speakers zitten weg moeten halen. Hier moet dus nog wat op gevonden worden. Ook me gordel zit een beetje klem waardoor hij niet lekker meer oprolt. Maar daar gaan we ook wat aan doen natuurlijk
Hier de slechte foto's
Het MOMO stuurtje zit er ook in natuurlijk. Ik vind het erg lekker sturen nu en staat netjes vind ik zelf. De chrome rand kan ik er ook afhalen als ik dat nodig vind.
Ook de Pilot Xenonset is ingebouwd. Nadat ik 2x een kapotte omvormer kreeg was het na 3x wel goed (hier heb je een mooi spreekwoord voor toch :P)
Ik zal nog even betere foto's maken deze week.
Kris.