View Single Post
Old 03-03-2008, 15:48
Mr_LSD Mr_LSD is offline
VW Enthousiast

Send a message via AIM to Mr_LSD Send a message via MSN to Mr_LSD Send a message via Yahoo to Mr_LSD

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Ik ben trouwens al een dik half jaar chauffeur af.
Ik werd gevraagd voor de planning op de UK afdeling omdat er iemand weg ging.
Ik word intern opgeleid en krijg wat cursussen aangeboden. Maar sinds ik er zit zijn er al 3 anderen vertrokken, dus zonder enige vorm van opleiding of ervaring zit ik er nu het op-een-na langst van de hele afdeling. Weinig mogelijkheid tot interne opleiding dus. Beetje jammer.
En het seizoen begint weer over een paar weken dus ik hoop dat we het overleven met dit zooitje. Maar ik ga het in ieder geval proberen. En zo niet, kan altijd terug de auto op.
En zoals ik een paar posts terug zei, we hebben net Zutrans over genomen en vorig jaar Bakkersland. We hebben nu in totaal ik geloof iets van 7 of 8 verschillende planningen dus kan altijd overplaatsing aanvragen. Maar het engeland werk is wel heel erg mooi. En engels spreken en schrijven is nu net m'n sterke punt binnen de afdeling. Zelfs de directeur laat me brieven vertalen.

Wil je wel ff komen helpen hoor, mijn engels is ook niet echt best maar mijn iers daarentegen zo goed dat als er iets niet goed zou gaan ik het alsnog voor elkaar krijg...