Maar ff de ingekorte versie geplaatst, laden van de pagina duurde wel erg lang :mrgreen:
Hoi, ik ben Jordi, 23 jaar, nu nog chauffeur maar "soon to be" automonteur.
Ik zal hier ff een ingekorte versie van wat ik allemaal met mij auto heb gedaan neer zetten.
Afgelopen zomer heb ik dus deze matzwarte Golf II 1.8 8v opgehaald, de dag nadat ik mijn Alfa 75 had verkocht.
Er was al redelijk wat aan gedaan zoals:
-95mm verlaagt
-14" 9J en 9,5J verbreed staal
-Deurklink kuipjes gecleand
-Antenne gecleand
-Zijpinkers gecleand
-Custom made achterklep + lichten
-Custom made koplampen in embleemloze grill
Zo stond ze er toen bij:
Nadat ik er achter kwam, dat de vorige eigenaar de veren zover had ingekort dat er nog maar 3 windsels opzaten, en hij dus voor op de veerstops lag, gelijk maar een schroefset van Tec Tuning besteld en gemonteerd.
Geprobeert om op 13" staal rond te rijden maar dat is egt te laag :roll:
Kort daarna maar een koplamp spoiler gemonteerd die me broer nog had liggen.
En een sticker die ik van Tommievw heb gekocht:
Had nog een recaro stoel in me loods staan, en via marktplaats en me neef een 2e erbij gevonden. Passend gemaakt met enkele stalen platen en stoelrails van een Alfa 75.
Ook me "8-Ball" pookknop gemonteerd, en natuurlijk heb ik ook een set "Fuzzy Dice" hangen.
Toen begon het slechter weer te worden en moest er maar is een winter setup gemaakt worden.
Eerst een set wieltjes gerolen tegen een krat bier.
Tis een mij onbekend type BBS:
Matzwart gespoten met een rode rand:
Tegelijkertijd een motorkap die ik tog nog had staan blank geflext met een slijptol met lamellen schijf.
En zo zag het er na 2 dagen al uit.
Ook in de tussentijd ff een rood randje om me grill heen gemaakt:
De koplampspoiler was ik inmiddels al verloren met +180kmph en de lenzlampen hebben plaats gemaakt voor heldere met kruis.
Ook maar ff een tankklepje kaal geflext:
Hier ff een foto van me complete "winterlook":
Onlangs een achterbank van een ALfa75 er in gefabriekt, omdat de oude door de vorige eigenaar was zwart gespoten :?
Inmiddels m'n verbreed staal opnieuw gespoten en gemonteerd, moet wel een stuk uit me voorschermen slijpen:
En zo staat ze er nu bij:
Door die wielen wel nog iets lager uit gekomen:
En last but not least, afgelopen weekend een setje rode achterlichten gemonteerd.
Zo dat was t ff in het kort..
Vandaag het Westmoreland front van me broer derop gezet..
Beide originele lampen waren kapot, dus na een tip van een mede vw'er,
aan de slag gegaan met een stel Suzuki Alto :ehh: koplampen. :mrgreen:
Met dit als resultaat:
Vind het egt super chic staan 8)