nou, weer even updateje :P
ik heb na wat onenigheden eidelijk me ATS voorvelgen erop zitten. 13''.
ze liepen tegen de remklauw aan zoals meerdere van jullie dat ook wel weten, dus ik spacers besteld 15mm. ahfijn na weekje die dingen binnen. tegenlijk een slotboutsetje erbij en 4 extra lange wielmoeren erbij
ik naar huis proberen erop te doen. zijn die 4 extra wielmoeren M14 inplaats van M12. en dat terwijl het bij elkaar lag toen ik het ophaalde. beetje slordig dus maargoed.
ik even tijdelijk met 2 slotmoeren vast gezet en terug op de grond. gewacht tot de moeren waren afgedraait naar M12. dus ik die paar dagen later er weer op zetten. ik klein rondje rijden. zit me schijf L/V te klapperen :S. WTF d8 ik.
dus wiel er weer af en kijken. was dus het kopje van het schroefje in de schijf afgebroken. maar dat kon helemaal neit d8 ik want hij zit opgesloten. dus ik na lang kijken, blijk dat de spacer neit diep genoeg uigevreest was. 2mm teweinig. dusja ik WEER terug en aangegeven van joh hij is niet diep genoeg.
nou 3 dagen laten ik die schijven weer gehaald. en nu past het eindelijk allemaal.
gelukkig heb k nou ook nergens meer last van. HEHE ja dat ie nu dan wel iets vlotter optrekt :P en dat ik heel gauw heel snel rijd :p op de teller dan
![Wink](http://volksforum.com/forum/images/smilies/wink.gif)
.
foto's zal ik vanaaf ffies uploaden.
gr