View Single Post
Old 22-02-2008, 12:57
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Marcski
kan je ook opbouwende kritiek geven?

Als ik het ergens niet mee eens ben ga ik niet roepen dat ze lekker bezig zijn en maar vooral zo door moeten gaan. Zal wel aan mij liggen...

Quote:
Originally Posted by Tjaap
en dan noem jij DenHaag hypocriet

Het was meer als tegenreactie op jouw post waarin je aangeeft dat anderen dingen voor jou bepalen. Dat is alleen niet enkel voor jou het geval, maar voor iedereen zo nu en dan.
Waar het mij meer om ging is dat de ene na de andere peiling aangeeft dat de bevolking het voor het merendeel niet eens is met besluiten die door haar eigen vertegenwoordiging worden genomen. Daar lijkt mij dan ergens iets niet helemaal te kloppen.

Quote:
Originally Posted by Bruders
Mijn wens Nederland te verlaten over aantal jaren staat al lang...maar als het zo doorgaat moet ik mss maar eerder weg hier...Vrienden van me zijn vorig jaar vertrokken en wonen heerlijk relax op een berg in zuid spanje..

Precies.
Dat schijnt de trend te zijn hier de laatste paar jaren. Nederlanders vluchten hun eigen land uit en het land wordt meer en meer overspoeld met buitenlanders. Je zou toch denken dat zoiets toch wel een signaal voor Den Haag is dat er ergens iets niet in orde is, maar tegen alle verwachtingen in gaan ze gewoon zo door. Drie keer raden waarom... kassa, kassa en kassa.

En welke partij je stemt maakt op het moment ook geen donder meer uit omdat ze uiteindelijk toch niet echt verschillend zijn. Zeker niet als ze als regering met twee of drie partijen samen moeten werken.

Quote:
Originally Posted by Tiki Madness
@bruders het zou het makkelijkste zijn als je niets kunt en gewoon een uitkering aanvragen maar ja zo zit ik niet in elkaar.
Dus uiteindelijk ben je als werkende altijd de lul.

michael

Voor bepaalde groepen gaat dit weer wel op. Maar je mag er sinds 11 september niks meer van zeggen of je bent al een racist.

Quote:
Originally Posted by Tjaap
ik weet wie hier op gaat reageren

Had je 't goed?

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote