Ik snap dat gezeur over die rookgeur niet zo, ik rook zelf ook en ik weet hoe je kleding meurt als je terugkomt uit de kroeg. Als het echter niet naar ook meurt dan meurt het wel naar bier, dat is nou niet bepaald beter naar mijn idee.....
Ik snap echter wel dat mensen graag alles rookvrij willen hebben, het kan enigsinds irritant zijn. Mooiste is weer dat ik net gehoort heb dat de Alkmaarse kroegbazen waarschijnlijk niets gaan doen tegen mensen die alsnog roken in de kroeg, de enige die je dan nog wat kan flikken is oom agent en die heb ik nog nooit in de kroeg gezien.
Ik zat nog ff te lezen over de regeltjes van amsterdam en kwam dit tegen:
Quote:
Dan de personenauto’s: daarvoor worden vanaf eind 2009 maatregelen ingevoerd. Auto’s van voor 1992 op benzine en LPG mogen dan de milieuzone niet meer in
|
dus ik dacht al, mooi, ik rij diesel, lees rustig verder kom ik dit tegen
Quote:
Diesels zonder roetfilter worden eveneens geweerd
|
en ik denk ineens, volgens mij zijn er heeeeeeeel veeeeeeeel dieseltjes zonder zo'n filter. Ik ben echter zeer benieuwd hoe dit gecontroleerd gaat worden, komen er nou bij elke afrit van de binnenring een soort van controleposten te staan ofzo?
Ik blijf het een lachertje vinden, je dwingt mensen die geen nieuwere auto kunnen kopen om hun huidige auto te verkopen en alles op de fiets/met het OV te gaan doen. Gaan we dan met z'n allen met de bus? Alsof die zo zuinig zijn.... maar ja, ik woon toch niet in Amsterdam en kom er ook nooit met de auto als het niet hoeft.
En dat old-timers weer uitgezonder worden vind ik ook weer zo krom want die stoten de meeste bende uit. Heel amsterdam moet dus lekker old-timer gaan rijden, stoken met die rommel kijken hoe ze er dan in 2010 tegenaankijken als blijkt dat de luchtkwaliteit alleen maar slechter geworden is.