![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
18-02-2008, 20:37
|
![Stijn's Avatar](image.php?s=fb7057a3d651759d42c547978ed6fe77&u=78&dateline=1299976055) |
Class of 2003
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
|
|
De pomp staat alleen maar goed als alles nog vast zit en de auto zo dus kan lopen, in dit geval is de distributieriem los geweest en de hele pomp uitgebouwd, krukas merkteken is dus absoluut geen garantie meer voor de stand van de pomp.
Uit de dieselleidingen moet diesel komen, maar het is heel weinig. Als een pomp totaal leeg is ingebouwd kan het heel lang duren voordat het systeem gevuld is, dat kost haast een goede accu leegstarten!
Wat ik zelf altijd doe is de retourslang loshalen en via de retouruitgang op de pomp de pomp met de mond volzuigen (even een slang eraan steken dus en zuigen, je trekt dan de pomp vol vanuit de tank). Dit scheelt al heel veel.
De timing van een diesel komt heel wat nauwer dan op het oog goedzetten. Controleer zeker even of alles goedstaat, de fijnafstelling met micrometer is later nog nodig maar niet essentieel om 'm in ieder geval aan de gang krijgen.
Lees voor de details dit eens door: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27854
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
|
|