View Single Post
Old 17-02-2008, 12:46
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer

Vanmorgen weer lekker vroeg me mandje uit en op weg naar Waalwijk. Onderweg mijn moeder overvallen en alles wat ook maar enigzins leek op een laken/gordijn/deken meegenomen tbv de inpakwerkzaamheden. Vandaag kwamen namelijk de gespoten delen uit de cabine!!

Eerst wat pics van al dat moois:

Een megastrak achterklep-spoilertje :

En dito motorkap (let niet op de afwijkende resolutie )

Het lakwerk staat erg strak en er is nagenoeg geen sinasappel-effect of lopers te zien. Helaas zit er wel meerdere stofjes in de lak dus ik zal op zoek moeten naar een goede polijster. Als iemand nog wat weet dan houd ik me aanbevolen (bij voorkeur ergens tussen tilburg en de duitse grens, onder de rivieren).

Het plekje waar Ed & Rene gister van schrokken in detail:

Het witte is wat blanke lak die daar is neergeslagen. Maar je ziet dus duidelijk dat er nagenoeg geen roest zit.

De auto is gespoten in een METALLIC :

Na de foto-arbeid begonnen met het inpakken. De meeste delen moeten nog een weekje of 2 wachten voor ze op/aangebouwd worden. Daarom heb ik besloten om alles netjes in te pakken om de kansen op beschadigingen te minimaliseren:

[

Morgen ga ik na het werk de nieuwste aanwinst voor de Rallye ophalen:

Volgende week zaterdag gaat de Rallye zelf in kleur. Enige wat nog moet gebeuren is de laatste plamuurlaag op de dorpel. Dat doen we van de week sávonds ff en dan kan ze zaterdag de spuitcabine in.