![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
16-02-2008, 16:39
|
![Jurgen Santana's Avatar](image.php?s=67ce86c7d46db127a9d991e1058300f2&u=215&dateline=1262816464) |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,526
|
|
Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
Geloof je dit zelf ook echt?
Lekke kop, kop vervormd.
En vlakken.
En een kop van VW niet vlakken?
Bij een diesel kun je zelfs van VW een koppakking krijgen die aangepast is in dikte als de kop gevlakt is.
Hoezo niet vlakken....
|
Als ik zeg dat je een vlakke kop niet hoeft te vlakken moet je niet over een vervormde kop beginnen.
Je kunt zowel een dikkere als een dunnere pakking krijgen. Waar is die dunnere pakking dan voor vraag ik me af.... toch niet voor een dikker gevlakte kop neem ik aan.
Die afwijkende pakkingen worden veelal geleverd/gebruikt bij originele ruil onderblokken...
Quote:
Originally Posted by Erik
Kun je met een liniaal dit meten? ![Screwy](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/screwy.gif)
Lijkt me toch dat het om honderste van mm gaat wat je niet echt zult zien met een liniaal. En wie zegt dat die nog recht is....
|
Een cillinderkop op rechtheid controleren doe je met een rei (soort lineaal inderdaad) en voelermaten.
|