12-02-2008, 17:39
|
|
Volksforum Draaideur Donateur
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by bartman
Draai je bougies er even uit , controleer ze en maak ze proper /droog.
Terug er in.Dan start je.Indien nog niet trek dan even de kabel van je bobijn naar je stroomverdeler los en hou deze aan de massa.Controleer ook even of er in je stroomverdelerskap geen vocht zit.Schuur je contactpuntjes en rotor even op. Monteren en testen.Zo kan je zien of je ontstekking hebt.
Als je dit hebt neem dan een benzine leiding los en kijk of je druk opbouwt en benzine krijgt.
Je kan ook eens met startspray ( of deodorant) in je carbu spuiten.zodat hij aanslaat en vlugger benzine kan trekken via zijn opvoerpompje.
Wedden dat hij draait?
No thanx stuur de rekening wel op
|
ok, kleine update.. hij loopt!! soort van.. tot nu toe ben ik nog niet verder gekomen als laag stationair draaien (wel constant). na ongeveer 15 tot 20 seconden (en bij gasgeven) valt ie toch weer stil. dit is met de choke volledig open, toerental is volgens mij nog lager als wat ie normaal op bedrijfstemp zou moeten draaien (met choke dicht dus).
verder wordt de accu (die naar mijn weten goed is) redelijk snel leeg getrokken. dit merk ik doordaat de pomp steeds langzamer gaat draaien (of is dit normaal? als er voldoende druk is ofzo) en na een paar keer lopen zit er niet genoeg puf meer in om de startmotor rond te krijgen. dynamo geeft wel stroom, kabels zitten aangesloten. zal dit nog eens goed nalopen dus.
|