Thread: integra
View Single Post
Old 11-02-2008, 01:31
integra integra is offline
Forum Newbee

Benji wel mooi dat je het opgezocht hebt. veel wist ik al maar niet alles wat je noemt.
alles wat je vermeld aan luxe heeft mijn vr6 highline ook. paars leder interieur handrem met leder bekleed. Airco en schuifkanteldak, Airbags, verwarmde voorstoelen, Instaplijsten met ingegroefde VR6 logo en instapverlichting. Een stoffen dakhemel en velourse bekleding op de bodem. in biede zonne klepjes links en rechts lampjes naast de spiegeltjes erin als je ze open doet, verwarmde ruitewisser vloeistof, getinte zijknipper-lichten, ABS, EDS, een fabrieksalarm met code sleutel, centrale vergrendeling, elektrische ramen, elektrische buitenspiegels en verwarmbaar, fabrieksalarm met code sleutel, airbags, gewoon te veel om op te noemen. kortom heb een zeer speciale vr6 highline die echt alles orgineel heeft zonder dat ik het erop heb gezet of een ander. heb de hele geschiedenis erbij en alle eigenaren. hij is van 94 en is gefabriceerd door huize VW de echte dus waar de eerste eigenaar hem gekocht heeft. klopt ook er zijn rond de 500 gemaakt geloof 400 maar weet ik niet zeker. toen in die tijd gaf de eerste eigenaar een vlinke prijs er voor veel meer dan die € 35000 euro heb de rekening er ook bij alles heb ik erbij. dit is dus een zeer speciale auto met alles erop en eraan en erbij wat bijna geen 1 vr6 heeft orgineel
Reply With Quote