View Single Post
Old 09-02-2008, 20:00
PVPMK1 PVPMK1 is offline
VW Addict

Bedankt voor de leuke reacties mensen, de laatste tijd een beetje tegen slagen gehad, kan wel zeggen weken, ik zag het even niet meer zo zitten met de auto daarom een poos niets van mij laten horen. Ik weet sommige zullen wel zeggen wat zeur je nu, je bent al zo ver, maar juist aan het einde van zoiets gaat het je parten spelen. Maar gaat nu weer wel. Had een beetje problemen met starten zowel de auto als ik zelf . Deuren die niet wilde sluiten, en zowel met het afstellen hier van, en nog wel meer van die kliene dingen. Maar siliconen spray doet wonderen. Het start probleem zat hem dus in de stroomverdeler, deze had ik op gestuurd naar kaagkevers om hem te laten reviseren, en gelijk te laten sodablasten dat konden ze wel werd mij verteld. Maar na montage op de auto een groot drama, bij nader inspectie zat heel dat ding vol met parelstraal grit.
Dus deze kon weer uit elkaar gehaalt worden. De tijd gaat toch wel dringen om hem af te krijgen, het is nog maar een paar maandjes voor DE SEE. Ik zal mij er even moeten toe zetten om weer even foto's te plaatsen, ik heb er niet altijd even tijd voor sorry.

Groetjes Patrick.
Reply With Quote