voila ze, wederom elke dag van de week verder gewerkt aan de bus... want ik heb een streefdatum in mijn hoofd
Vandaag ben ik begonnen met de hoofd-kabelboom onder de bus te steken. Hier volgt een klein verslagske ...
Aangezien de kabelboom door de chassisbalken zelf loopt, moest ik trachten deze erdoor te trekken . Wat op zich nie simpel was, want er zit wa bochtwerk op die plaatsen.
Eerst en vooral vooraan:
via een kabel kon ik van de ene naar andere kant geraken, met wat miserie...
De kabelboom goed intapen zodat de aparte klemmen/aftakkingen niet beschadigd geraakten tijdens het doorvoeren.
En gaan!
Alles was goe gelukt, daarna nog naar de cabine via de achterkant van neus
Enkele zijn reeds aangesloten aan plongkast, maar kmoet er mij voor de rest ng wa verder in verdiepen
Het achterste gedeelte van de kabelboom, eveneens intapen
en voila, deze zit ook op zijn plaats, doorgetrokken
Ng een "sfeer"foto van de kabelboom middenin
En ja, ik heb ng een extra set laaddeurtjes op de kop kunnen tikken
Zonder laswerk(wel wat plamuurwerk en zandstralen onderaan, maar ze zijn anders kerngezond) Mijn andere deurtjes worden ook ng volledig herdaan, zodat ik wa reserve heb
Ziezo, ng een totaalbeeld hoe ze er nu bijstaat
Eergisteren ben ik dan ook ng 9 meter remleiding gaan halen, deze ga ik morgen op maat snijden en plooien , zodat ik er kopstukjes kan laten oppersen. Ik ga het via deze manier doen, aangezien dat de piraat-remleidingen totaal nie op maat gemaakt zijn...
Maar da's allemaal voor morgen
Meer pics over aansluiting elektriek + remleidingen volgen dan!