Hihi, een Corrado is altijd welkom, maar dan wel als donor voor mn rocco
Heren wat is uw mening: 16v met webers, g60, 8v met webers, of de standaard 1600 motor tunen?
mn collega heeft een g60 met getande riem voor de G-lader...
en dat klinkt wel zo ontzettend ruig! maar het geluid van een 16v met kelkjes is ook prachtig........ mn vag-a-holics maatjes hebben nog een 16v (PL) in de schuurliggen, dus dat is wel lekker low budget dan.... of de originele motor gaan kietelen tot een leuke vermogenswinst.......
BTW, ben al een beetje aan het krabben en schuren etc, maar de rot valt me redelijk mee, de dorpels zijn wel weg en het front ook, en de deuren, maar verder best redelijk. Weet iemand hier trouwens of het front van een golf 1 het zelfde is? dan puur het onderste gedeelte natuurlijk, waar de koplampen horen te zitten is natuurlijk anders, maar het gaat mij puur om de onderzijde van het front. En voor wie nog op zoek is naar ( imitatie ) plaatweerk, ga eens googlen op ARTA Parts
hier heb ik een hoop kunnen vinden.
Heeft iemand nog ervaring met de beugels die er te koop zijn om g60 remklauwen op golf1/scirocco wielnaaf (fuseehuis) te kunnen monteren? mag dit uberhaupt voor de apk?
en heeft er iemand nog een handig tip hoe je het makkelijkste die *%^$&$&*$#* kit van de bodem af kan krijgen
wat een rommel is dat om te verwijderen, wel kwaliteit spul geweest vroegah
Tips & Trics zijn welkom
Ciao!