Ik had nog wat foto's beloofd als er weer progressie was, maar helaas heb ik de verkeerde foto's naar me server geupload. Dus nog even geduld!!
Gister en vandaag een dag van 14 en een dag van 10 uur gemaakt. De hele auto is nu geschuurd, inclusief alle delen. Alles netjes strak gemaakt en waar nodig roest weggewerkt. De plekken waar we roest hebben weggewerkt op de auto zelf staan inmiddels al in de grondverf, evenals de spiegels, motorkap en kofferbakgreep. De rest gaat zaterdag in de grondverf. We hebben echter besloten om het spuiten nog een zaterdag uit te stellen omdat ik niet tevreden ben met de ingelaste dorpel. Voor het ingelaste deel blijkt er een deel van de dorpel te zijn vervormt om een of andere reden, waardoor het geheel een beetje bol staat en niet netjes de vorm heeft die het zou moeten zijn. Je moet er net op kijken, maar ik ken mezelf, als ik het nu niet fix wordt ik in de toekomst er iedere keer weer misselijk van als ik het zie. Fixen dus!!
Postieve nieuws van vandaag (+ gister):
Ondanks dat het al langzaamaan een oudje begint te worden(dit jaar 18), is het een gruwelijke harde auto met nauwelijks roestvorming.
Negatieve nieuws van vandaag:
De dorpel is niet wat het zijn moet
Raarste nieuws van vandaag:
Mijn tankklepje en achterklepspoiler zijn ooit (bijna fluoriserend) rose geweest....
Wat er nog moet gebeuren:
- Voorschermen verwijderen
DONE
- Dakrubbers verwijderen
DONE
- Ruiten verwijderen
DONE
- Dorpel laatste plamuurlaag afschuren
DONE maar mag opnieuw
- Voorbumper het gelaste gedeelte afplamuren
DONE
- Paar kleine roestplekjes bijwerken