View Single Post
Old 05-02-2008, 00:18
René's Avatar
René René is offline
10k maniac

Quote:
Originally Posted by yal
Zat de naaf dan wel goed strak in de velg of hing de velg aan de wielbouten??? Maak uit je verhaal op dat de deze metalen deksels niet op originele 9 P pirelli velgen passen, klopt dat?

Heb er denk ik niet teveel voor betaald, wat mag een vw setje pirelli''s kosten???
De velgen kunnen wel een opknapbeurt gebruiken, maar zit er heel weinig schade op, zijn alleen dof. Zodra ik de kans krijg maak ik wel ff een foto.

Hou mijn originele velgen van de gti ook gewoon, dus kan ik de pirelli's verpatsen als ze niet goed passen bijv.

En heb ook nog een setje gti staal liggen, maar gepolijste pirelli velgen zien er wel heel dik uit

Bedankt voor de reacties,

grtn yal

Er zat inderdaad wat ruimte tussen naaf en naafgat. Dit is op te lossen met een centreerring die tussen naaf en naafgat past.

Het naafkapje past niet op de VW-Pirelli`s. dit komt omdat de honda deksels vlak zijn in het midden en dus niet worden geklemd op de naaf zoals bij de vw-pirelli`s gebeurt. Andersom wil ook niet, doordat de honda-Pirelli`s geen uitstekende naaf hebben.

En wat een setje pirelli`s kost...200 euro voor een setje zonder banden? Maar dan heb ik het over de VW-Pirelli`s....de honda`s zijn over het algemeen meer waard
Reply With Quote