Als eerste auto Golf II 16v Kr van 1987, omdat ik toen chauffeur was kon ik hem makkelijk verzekeren op eigen naam............met een hoop korting. Helaas total-loss gereden door jongen die hem van mij kocht. Foto's moet ik even zoeken.
Toen een Passat 35i 2.0 gehad die mijn vriendin total-loss reed.........dronken man die even keerde op de weg............midden in de nacht zonder licht aan.........en the missus er met 80 km/h erop. Ze stapte zo uit en die vent ook
foto's ook even zoeken.
Daarna verschillende Golfjes en Jetta gehad.............veel in korte tijd doordat ik ze opbouwde en dan weer verkocht. Veel van die dingen niet eens foto's van
maar wat piccies
Golf II 1.6, gekocht voor €200,- 3/4 jaar in gereden zonder problemen en weer verkocht voor € 200,-
Jetta 1.3 pacific............ook gekocht voor weinig omdat hij niet lekker liep, 10.000 km zonder problemen mee gereden en later aan Lennart verkocht, ook een jaar in gereden en geld aan overgehouden
De rode, ook voor weinig gekocht.............beetje menie erop gesmeerd, ivm drukte werk weer verkocht aan Breadfan..........die hem zonder apk en verzekering het halve land doorsjeesde
Golf II 1.6 met automaat..............nog steeds jammer dat deze weg is........achteraf beter kunnen houden...........maar ja you win some you lose some. Volledig bruin interieur en zeer goede staat.
De Golf IV van de missus, originele Duitser, gelukkig
De Vento 2.0 Brood edition
En de Golf 1.6GL van 1985...........die even moet wachten tot het hier weer wat rustiger is thuis............verbouwing is bijna klaar.........dan moet hij eraan geloven
En uiteraarde de Mercedes w108 250s van 1967met 60.000km achter de kiesjes............is in nieuwstaat en slaapt onder een hoes tot de zomer..............andere velgen zijn onderweg maar ben nog steeds op zoek naar een verlagingset.