Ok dat zijn goede tips dank julie voor de snelle reacties,
Ik zal eerst een goede planning maken, ook wanneer mijn maat tijd heeft om alles in één keer roestvrij en netjes te maken want dan zorg ik voor die tijd dat het motorische gedeelte eruit is en zal voordat ik ga demonteren die code van mijn bak nakijken en daarmee verder zoeken op ebay. Het liefst probeer ik alle te vervangen onderdelen zoveel mogelijk bij elkaar te sprokkelen zodat als ik eenmaal alles in elkaar kan sleutelen alles er al is
ik ga eerst inderdaad het rijtje af van betaalbaar niet betaalbaar en alles wat ik kan verbeteren aan mijn T3, want het ruilblok compleet ben ik rond de 2000 € kwijt en het spuitwerk kost ook een aardige duit. Maar dan heb je ook wat
Ik heb al verschillende revisiebedrijven gebeld over de prijs van een ruilblok en ik kwam bij Vegé motoren uit op het goedkoopst want daar krijg ik een compleet blok met brandstofpomp en verstuivers voor dat geld bij anderen kon ik alleen een onderblok greviseerd terugkrijgen en dan kies ik toch liever eieren voor mijn geld
Zelf hoop ik hem van de zomer alweer op de weg te hebben hahaha maar de praktijk leert dat mijn planningen niet altijd vlekkeloos verlopen
Ik zal zodra ik eraan ga beginnen een leuk verslagje maken met foto's het ken even duren maar het komt eraan. Nogmaals bedankt en ik zal vast op meer dingen stuiten hahaha dan komt ik het gewoon weer even vragen.
Grtz Eddy