Thread: Mark zn mk2
View Single Post
Old 28-01-2008, 21:10
Renegade Renegade is offline
VW Guru

Thnx voor de leuke reacties en idd weer een limbo erbij (zit hier al langer maar stel me nu maar eens een keer echt voor + een projecttopic erbij)

Quote:
Originally Posted by polo-power
past zon golf 1lip er zo onder??
aangezin ik zelf een 16v lip op mijn 8v heb zitten maar ik dit ook wel leuk vindt uit zien gr ronnie

Ps dikke auto man en die dunnere bumpers zijn de bom kijk eens voor een amirikaanse bumpersetje met chroombiesje er in is nog veel strakker..
Heb ik zelf ook heb je voor geen kentekenuitsparing meer in de bumper zitten en dat is net wat strakker.

is wat aanpaswerk moet je even afwegen, lip bewerken voor de orginele golf 2 bevestigingspunten of gaten boren in je keienvanger.. Ik heb allebij gedaan + de lip neigt heel snel naar achteren te klappen, als je een hoge auto hebt is dat niet zo een probleem maar met een lage auto kan je lip niet meer terug -> gevolg je rijd hem eronderuit zoals ik de eerste keer heb gedaan. Dit is weer op te lossen door achter de lip aan beide kanten een beugeltje te maken zodat hij niet tever kan doorklappen hele mond vol maar het resultaat mag er wel zijn

US bumpers is jammer genoeg niet echt een optie misschien over een hele tijd maar nu ik de velgen heb gekocht zit ik een beetje door het budget (jaja ben maar een student :P) en de volgende grote uitgave worden de bandjes. Komt miss dus ooit nog een keer
Reply With Quote