View Single Post
Old 27-01-2008, 08:45
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Question Is 230 wel ècht 230?!

Hi 'pedalbucket',

Ik heb er nu ook eentje samen met mijn vriendin gekocht! (Die gele!)

Je hebt er nu zoveel in geïnvesteerd, dat-ie technisch zowat NIEUW is, dus je vraagprijs was nog niet eens zo hoog! Maar je houdt hem nu toch?
Kan je uitleggen waarom je een auto eerst 'perfect' maakt en dan evt. wil verkopen? Ik snap dat nl. niet...

Toen ik gisteren 'die gele' heb opgehaald, heb ik een proefritje van 200km gemaakt ; gewoon even weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Ook ik heb de teller ff op 230 km/h gehad.... De G-lader zal dus wel goed (genoeg) zijn
(Ik heb nog nooit van mijn leven zelf zo snel gereden; wel eens 300km/h+ achterop een Honda CBR1100 'blackbird' )

Ik moet er wel bij vertellen, dat ik mijn MIO navigatie ook aan had staan en die geeft gewoon vanaf het begin, dus over het hele bereik zo'n 25km/h ( !) MINDER aan. 105km/h is werkelijk 80km/h; 145km/h is werkelijk 120km/h; etc. Wel een grote tellerafwijking, dus... (Ik ga er natuurlijk vanuit, dat de GPS èchte km'-s aangeeft)
In het begin had ik dit nog niet door en dacht:'Zo, die is snel op de 160, ik mag wel oppassen!', terwijl ik dus 'maar' 135km/h reed

Maarja, dan heb ik in werkelijkheid toch nog 206km/h op de MIO geklokt! (en toen gestopt met proberen. omdat er te te veel verkeer was...)

Heb jij, of andere Corrado-bezitters, dit ook?
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote