24-01-2008, 15:40
|
|
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
|
|
Quote:
Originally Posted by RubenD
De stekkers zijn inderdaad verschillend. Maar het is maar 1 kabelboom de de motor aanstuurt. Daarvan de stekker omsolderen lijkt me niet vreselijk veel moeite.
Heb je Ron21 van Valo al eens gevraagd?
|
Maar daar ging het me dus om... die andere kerel heeft de kabelboom van ná '88, en ik die van er voor. Bij hem op de oude zekeringenkast past dus niet de kabelboom van de nieuwe motor (vandaar at ie wil ruilen). Dus er moet dan toch ergens wat anders zijn.
Als ik dan dus een nieuw type kabelboom heb en een nieuw type zekeringenkast, zou je toch zeggen dat dit moet passen... alleen de vraag of die nieuwe boom ook op de oude motor past.
En ik heb Ron inderdaad al gevraagd. Ik wil uiteindelijk ook even bij hem een nieuwe nette onverknipte boom laten maken, maar daar is op het moment gewoon nog even geen geld voor, en aangezien de motor die nu in de Golf zit erg lastig begint te doen, komt er toch wat haast achter de inbouw van de KR. Dan maar niet in de volgorde die ik zelf gepland had, maar het is helaas even niet anders.
En juist omdat er op dit moment even niet echt veel geld voorhanden is moet ik er voor zorgen dat alles in één keer meteen goed gaat. En anders zit er niet veel anders op dan er nog een complete kabelboom van een nieuwere KR inclusief zekeringenkast erbij te nemen. Dus inclusief alle andere kabels... knippen is misschien makkelijker, maar ik weet te weinig van die dingen af om me er aan te wagen in een slangennest van kabels te gaan klooien.
|