View Single Post
Old 24-01-2008, 11:32
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by passatje2
jezus manne je hebt wel pech met de waage wa,heb je nog wel zin erin,ik heb altijd de pest in als me iets gebeurd met de wagen,en dan wil ik t ook vinden,je hebt toch wel de distr.riem er nog op he......of is de ontsteking op aan t spelen.(ik denk dan aan de hal sensor bv)zou niet de eerste keer zijn dat ik een andere ontsteking op een vw gezet heb,is bij mij al 4 keer voorgekomen

Zo langzaamaan vergaat me de zin aardig. ALs ik één ding repareer gaan er de dag erna weer twee dingen stuk.
De riem zit er gewoon nog op hoor, daar ben ik niet aan geweest. En tsja, die ontsteking... maar waarom gaan dan van het ene op het andere moment de kleppen tikken? De auto is afgeslagen voor de zoveelste keer, maar de motor liep daarvoor heel rustig. Bij de volgende start tikken de kleppen en klinkt de auto als een diesel. Ik heb bij andere Golfjes ook wel al eens tikkende kleppen gehad, maar dit slaat echt alles. En bij die anderen sloop het er een beetje in naarmate het kouder werd. Als de motor warm was hield het dan ook weer op... bij mij slaat ie af als ie warm wordt.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote