Quote:
Originally Posted by Ruben de wegenw
hey,
laat je m wel mooi! orgineel jongen vind je t gek dat ze zeltzaam worden man,
mvrg
|
Hij blijft ook orgineel op de Porschekuipjes na.
Anyway,
Even updaten... <_<
Ruiten: Ondertussen alle ruiten eruit gehaald. Niet echt veel werk maar toch geduld voor nodig.
Alle rubbers waren nog in goede staat. Alle zuiver gemaakt en terug ingespoten met siliconenspray. Rubbers zien er terug als nieuw uit nu :blink:
Voorruit waar twee sterretjes in zaten is vervangen voor een splinternieuwe. Dus daar zijn we weer vanaf.
Dashboard: volledig uit elkaar gehaald en gereinigd, daarna terug behandeld. Ziet er ook uit als nieuw.
Het hele interieur is terug zoals het zou moeten zijn behalve de voorzetels
Stoelen: Ik ben dus van plan de Porsche-kuipjes te plaatsen waarvan het geruite gedeelte overtrokken wordt in het zelfde stof als de achterbank.
Onderstellen van de Golf 2 zetels heb ik al even gepast maar deze zijn ongeveer 10cm te hoog in vergelijking met de orginele. Dus volgende opdracht is het frame herlassen zodat de Porsche-stoelen een stuk lager komen. :ph34r: Ik ben benieuwd of ik dat klaar krijg.
Velgen: Velgen zijn bijna allemaal ontlakt, nu kan het grote werk beginnen.
Hier alvast een voorsmaakje van hoe ze zouden moeten uitzien. Ik zou wel een wit hart willen, want gouden harten op ne witte Polo gaat niet echt goed komen denk ik.
Deze avond zal ik eens wat foto's posten