21-01-2008, 12:10
|
|
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by rallyegolf driver
He Willem,
mooi dat je nu eindelijk gerust kan touren!!
Die lader, is hij ook al helemaal bewerkt of "gewoon" gereviseerd? Je weet nu ondertussen hoe het moet he....
Bij een edition One zijn de knipperlichtglaasjes origineel wit, dus je hoeft geen oranje te halen!
Dat van die taaie blanke lak had ik je ook eigenlijk best moeten vertellen (schaam schaam).
Qua verlichting zou ik alles gewoon origineel doen, niks heldere/smoke toestanden. Eventueel gele mistlampen als je persé iets anders wilt.
|
Hey René,
De G-lader is alleen gereviseerd en dus niet bewerkt, misschien iets voor in de toekomst te doen bij de volgende revisie beurt maar ik laat het voorlopig zoals het is.
En over die knipperlichten denk ik dat je me verkeerd begrepen hebt, ze zijn inderdaad wel wit maar hebben een oranje glaasje erin zitten kijk maar.
De verlichting zal denk ik ook wel origineel blijven, smoke en helder staan me namelijk ook niet echt aan. alleen wat ik in mijn vorige edition had (kruiskoplampen) vond ik nog wel netjes staan. alleen rijd daar nu ook iedereen mee, dus het is denk ik ook de beste optie om er gewoon weer originele in te zetten.
|