View Single Post
Old 21-01-2008, 10:47
rallyegolf driver's Avatar
rallyegolf driver rallyegolf driver is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Dubweiser
Heb de hele tijd eigenlijk alleen nog maar aandacht voor de G60 gehad, maar wat wil je ook als je eindelijk weer zonder problemen lekker kunt gaan touren

Er is inderdaad een verse G-lader op gekomen en het loopt allemaal weer heerlijk.

De velgen zijn nog under construction ze zijn als het goed is al gespoten door Nick, en het polijstwerk had wat vertraging opgelopen omdat 2 randen niet zo mee werkten, de blanke lak die erop zit was namelijk niet te verwijderen en heb ze daarom vrijdag even naar Weijers in Venlo gebracht en ze zullen dinsdag weer klaar zijn zodat ik ze weer terug kan brengen naar Peter.

Verder is er eigenlijk weinig spannends te melden, alleen dat ik nog op zoek ben naar een nieuwe uitlaat, want die er nu onder zit is niks meer, waaschijnlijk komt er een powersprint voor in de plaats maar dat ben ik nog even uit aan `t vogelen.

Ook moeten er nog nieuwe mistlampen onder omdat deze stuk zijn, en de koplampen zijn ook aan vervanging toe vanwegen een barst in 1 van de glazen. maar weet ook nog niet wat er voor in de plaats komt, of gewoon originele of iets anders (iemand suggestie's ?)
Originele knipperlichten met oranje glaasjes ben ik ook nog naar op zoek.
Ook ga ik binnenkort eens opzoek naar een gereviseerde versnellingsbak en dynamo, dan hebben we alles gehad.

He Willem,

mooi dat je nu eindelijk gerust kan touren!!

Die lader, is hij ook al helemaal bewerkt of "gewoon" gereviseerd? Je weet nu ondertussen hoe het moet he....

Bij een edition One zijn de knipperlichtglaasjes origineel wit, dus je hoeft geen oranje te halen!

Dat van die taaie blanke lak had ik je ook eigenlijk best moeten vertellen (schaam schaam).

Qua verlichting zou ik alles gewoon origineel doen, niks heldere/smoke toestanden. Eventueel gele mistlampen als je persé iets anders wilt.

G60.....the best blowjob i've ever had!

Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker.
Reply With Quote