Hmmm... volgens de vorige eigenaar zou de GTD van mij de 190 moeten kunnen halen. Nu had ik hier al gelijk mijn twijfels over en volgens het boekje moet die 165 halen.
Aangezien ik in Duitsland woon en af en toe eens naar Nld kom, is het misschien lekker om ietsje meer over te hebben.
Is dat makkelijk te doen met die dieselpomp? Krijg je daar meer vermogen voor terug?? En ik vind op E-bay een zogenaamde ''Steuerkegel'' geen idee hoe je het noemt op z'n Nederlands..
maar die zou voor 15 a 20 pk meer kunnen/moeten zorgen....
Kijk maar ff
En zuinigheid is bij mij niet de hoofdprioriteit. We hebben een eigen dieselpomp op het erf staan....
Maar 150/160 red je dat eigenlijk met je orginele velgen, of met 16'' of 17''??
Bij mij zitten er gewoon de 15'' BBS velgen onder...
Zolang ik uren achtereen 140/145 kan rijden heb ik geen bezwaren.... Hoe is het eigenlijk in de bergen met deze motor? Lijkt me wel redelijk gaan toch? Ik bedoel 150 NM tussen de 2400 en 3400 Tpm is redelijk te noemen....
Roest heb ik zo nog niet kunnen ontdekken. Nou heb ik ook de sierlijsten en dorpelverbreders nog niet weggehaald... De auto heeft dan ook ''slechts'' 180.000 km gedraaid.
Ik hoor het wel!
Thanx again!