View Single Post
Old 20-01-2008, 12:52
Split52's Avatar
Split52 Split52 is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by The_Maxx
die kever ziet er op de lak na zo ontiegelijk goed uit. Dit is precies wat ik van een kever zou willen maken. Maar je hebt een 67er als origineel en een 67er als donor gebruikt. Maar er zit verschillende verlichting op. De verbouwde heeft geen originele verlichting erop begrijp ik daaruit?

Welk model kever heeft origineel die koplampen en achterlichtjes? En de mooie puntkofferklep en de opstaande knippertjes?

Je kijkt precies goed naar deze auto! Ding ziet er wat gaar uit, deuren zijn dat ook echt hoor!, maar hij is zeker niet slecht en eigenlijk nergens rot. Het is zoals ik al zei niet 100 punten mooi gelast maar het is allemaal wel degelijk en daar gaat het bij een auto als deze ook om, karakterbakkie hoeft in mijn ogen niet perfect te zijn.

De kever welke ik gebruikte voor de motor was een 71er die hebben andere lichten. Alle lichten van de rode (67er) zijn de originele zoals ze op dat type horen (dikkere knippers op spatbord, liggende koplampen en ovaal maar grote achterlichten) Enig wat niet origineel zo hoort is de 12V aansluitingen, het is normaal gesproken nog 6V.

Quote:
dat MSN-en is ook nog nooit een auto van beter geworden
Reply With Quote