Een tijdje terug had ik een setje cupspiegels besteld (druppels) en konden ze geen adapters erbij leveren aangezien deze voor een Polo Coupe van een ander soort materiaal gemaakt zijn. Van PU ipv hard kunstof.
Zo werd de prijs van een setje adapters ipv. 10 euro ineens 56 euro
En niemand kon ze leveren voor minder. Dat was me dus ff te gek als me spiegels zelf maar 40 euro kostte
Toen wilde ik zelf maar adapters maken. Ik was al redelijk op weg tot ik ineens op marktplaats een setje cupspiegels tegenkwam + adapters voor een coupe. Eerst gemaild of ik de adapters los kon kopen maar voor 20 euro moest ik niet zeuren en heb ik dus het hele setje gekocht
Er zaten ongeveer 4 verschillende lagen verf op de spiegels en adapters en heb de adapters helemaal kaal gemaakt. De spiegels die ik eerder al besteld had waren precies hetzelfde dus heb ik die gebruikt ipv de 2e hands.
Ondertussen heb ik bij een winkel hier in de buurt een spuitbus op kleur laten maken aangezien ik ze zelf wilde spuiten. (hoop ervaring met spuitbussen doe namelijk aan modelbouw)
Gister heb ik alles in de kunstofprimer en daarna de grijze primer van Motip gespoten en vandaag kon ik de kleur erop spuiten (A9V brilliant black metallic)
Vanavond heb ik alles meerdere keren afgelakt en staat alles nu uit te harden.
Het resultaat mag gezien worden en het is superstrak al zeg ik het zelf. (1 stofje in de onderkant van de spiegel)
Over een aantal dagen als de lak hard is zet ik ze op de auto en ben ik van de inmiddels afgebladerde F1 spiegels af
(iemand interesse in die dinge
)
Kris.