Als je dalijk met andere bumpers, velgen en banden wil gaan rijden, zit je met een schroefset het beste. Ben je dan te laag, kun je hem wat verder omlaag zetten, en zo niet, leg je hem nog wat meer plat.
Iets grotere velgen... zijnde? De Golf had standaard oa. 13" er op zitten. Ik heb nu 15" met plattere banden (185-45 / 15) en dat is totaal geen probleem. De breedte van de velgen is 7", dus de banden staan minimaal getrokken.
Hier wat plaatjes, met ook duidelijk een beeld van waar ie vandaan gekomen is en hoe de banden in de kassen liggen:
De schroefset komt bij Split52 van hier op het forum vandaan en kostte 298. De banden zijn nieuw van bandenmarkt en kostten mij toen geloof ik 250 euro.
Verder heb je nieuwe dom-lagers nodig รก 25 euro, en het is aan te raden de bouten in je fusee waar de schokbreker mee vast zit gelijk mee te vervangen. Die kostten mij toen geloof ik 30 euro samen.
Uitlijnen is ook wel nodig, zou zonde zijn als je je nieuwe banden ongelijk opslijt in een maand tijd. Reken daarvoor tussen de 50 en 100 euro, beetje afhankelijk van de bandenboer.