Thread: TIKI MADness
View Single Post
Old 18-01-2008, 11:51
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer

Het gaat op het moment niet zo snel.Ik ben nu bezig met het uitlijnen van de deuren zodat de naden mooi strak zijn,is een rotwerk omdat er al eens aan de deurstijlen gelast is.
Ben wel bezig met onderdelen te verzamelen om het inlaatspruitstuk voor de turbo te maken.
Als alles goed is heb ik komende week alle buis en bochten.Dit wordt volledig rvs wat betekent dat ik alles op maat maak en vervolgens ergens anders moet laten tiggen.

Zodra het inlaattraject klaar is haal ik de motor uitelkaar om alles te checken op tolleranties.

Plan is om de bodem de kooi en het interieur te spuiten voor komend seizoen en voor de buitenzijde heb ik al wel een plan maar omdat de financiën dat niet toelaten wordt dat iets voor aankomende winter.Moet zeggen dat de ideeën voor de buitenkant wel heel gaaf zijn.Ik kan ook zeggen dat 1 van de beste bodyshops van europa hem gaat spuiten maar meer wil ik daar niet over vertellen.

michael