16-01-2008, 19:16
|
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Dec 2004
Posts: 426
|
|
Sorry Breadfan, ik zou het wel kunnen, maar ik ben geen revisiemonteur meer, en
ik heb dus ook geen beschikking meer over het benodigde gereedschap.
@ Jetta mania; voor zover ik er verstand van heb is het echt volledig k-jet, daar
moet ik bij zeggen dat ik aardig weet hoe mijn systeem werkt, maar dat ik
weinig weet van de andere varianten die er bestaan.
@ GTI-G60, wat minder wild is inderdaad een overweging, maar daar krijg ik later
weer spijt van... 280 is voor dagelijks gebruik wat mij betreft de max, en als
ik dan minder doe krijg ik daar gegarandeerd spijt van... Het gaat tenslotte nooit
hard genoeg...! Dus ik zal zo wild mogelijk gaan voor dagelijks gebruik. Daar
komt ook nog bij dat het best een dure aanpassing is, want als de nok er eenmaal
in zit moet hij ook weer op de bank afgesteld worden, en de ontsteking verbouwen
om van de begrenzer af te zijn... Je bent alles bij elkaar zo weer € 500 tot € 600
verder...
__________________
Power is nothing without the "d" betweens the W and the E...
|