http://www.speurders.nl/autos/suzuk...alto&sort=prijs
hallo wil jij mijn baasje zijn ik ben op zoek naar een nieuwe baasje!! HELP, mijn baasje vindt heel erg dat we afschijt moeten nemen ( ik heb een anderen baan daarom heb ik diesel kocht daarom moet de suzuki weg en de suzuki is erg zuinig en zuinig en gebruikt op 1.18 en is leuk als iemand net zijn rijbewijst gehaalt heeft of boodschapwagje of je werk zo dicht bij is .
km stand 96000
bj maart .96
de auto is 100% goed
geen roest op en geen verrotje uit gewoon goed
ik heb past geleden paar dingen verv dat zijn:
kopeling verv
koppaking verv
morgen komt de nieuwe apk bij
letop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- !!!!!!!!!luister heel goed bij somege heben geen automatsche sock maar deze auto heeft het wel zoals bij een koude weer hebben de suzuki alto met moeite met starten en deze heeft geen moeite om te starten is een automatsche sock.!!!!
alleen wat wel iets mist is :
binnen in de auto op de dakbekleding weg dat kunt u kopen en monteren en als u niet hadig bent ik kan ook voor u monteren en dan gaan bedragen ook veranderen
doe een suriuse bod en dan is de auto van u alleen e-mailen
ik ben nu op vakantie 11-12-2008 t/m 28-12-2007 weer trug en wie dan ook de hoogte bod geeft voor de auto is van u en ik bel u trug
letop op de marktplaats staat daar ook !!!! WEES SNEL BIJ IS EEN ECHT GOEDE AUTO EN U ZOU GEEN SPIJT KRIJGEN WAT U GEDAAN HEB