Bloed kruipt waar het niet gaan kan zeggen ze....ene kant wilde ik niet teveel aan de TT doen,op verlagen en wielen nadan...maar van de week toch weer een aardige uitgave gedaan...
Tijdje terug kwam ik op Ebay.de een originele voorbumper tegen van een TT Quattro Sport,met wat schade eraan.Ok...bieden maar op dat stuk tupperware...maar de biedingen gingen tot over de 300 euro...en werd in de laatste 10 sec overboden...
Zag er nog 1 staan.."sofort kaufen"....499 euro,zonder grille...maar was ook al verkocht toen ik belde.
Dan maar even bij de dealer vragen,word je niet vrolijk van als je hoort wat de bumper moet kosten compleet met grille en de 3 onderste roosters...circa 1200 euro incl.
Praatje gemaakt,maximale korting gekregen en de BTW gaat via mn werkgever....kost de bumper nu nog maar de helft...
Vandaag opgehaald en alvast geschuurd,van de week zal ik vast wel in de spuitcabine een plekje hebben waar ik de bumper bij kan leggen...en als meezit volgende week zaterdag monteren!
Hier een voorbeeld foto....de meeste leken zullen het verschil niet eens zien..
Grille met vierkante openingen,'kieuwen' op de hoeken,bredere onderkant van de bumper enz...
Hoewel mijn voorkeur uit gaat naar zwart...kriebelt het van binnen ook nog wel eens naar een flinke kleur verandering met de TT...heb al een kleur op het oog...en nee,zeker geen oranje...wie weet of ik mn werkgever gek kan krijgen.....heb er geen week voor nodig om het doen...