Na het besluit om maar één kever te houden en voor het gemak de enige rijdbare maar te verkopen moest er weer een ander dagelijks vervoermiddel komen. Na enige tijd zonder succes gezocht te hebben naar een golf 2 uit '84-'85 naar m'n zin leken ze ineens overal vandaan te komen....
Eerst bij een 16v uit '86 wezen kijken wat een asoluut dieptepunt uit mijn autojachtperiode is geworden (zie
mooie golf 16v uit '86 ) en een 85-er bezocht te hebben welke niet duur was, maar wel zeer afgeleefd kwam ik sneller dan verwacht uit bij de golf die ik morgen mag gaan halen!
Het is een geheel originele 1600 C uit '86, 88.000 km gelopen, van eerste eigenaar. De enigste plekjes die ik heb kunnen ontdekken waren een deukje aan het rechterachterportier en een klein plekje bij de linkerachterwielkast. Voor de rest echt een nette auto, al zal ik na verloop van tijd best nog wel een plekje vinden. De auto heeft iig altijd binnen mogen slapen. Het enigste grote nadeel is dat er een nieuw subframe onder moet ivm de APK, maar daar was de prijs dan ook naar.
Vandaag de eerste (belangrijkste) onderdelen alvast gehaald...
Nu nog een subframe halen
![Embarrassment](http://volksforum.com/forum/images/smilies/redface.gif)
, spullen er onder en (voorlopig) klaar..
Grz Niels