Thanks mates!
Even nog over de Vento: dit zijn foto's tijdens de testrit voor de koop.
Plannen zijn al deels uitgevoerd; ik ben altijd al gek geweest op de Sebring velgen die o.a. onder de Corrado lagen. Netjes, niet te groot en tijdsorigineel.
Eigenlijk overbodig natuurlijk:
Het grappige is dat ik de velgen al gekocht had voordat ik een auto had gevonden..
Zo staat ie er nu bij:
Wederom crappy pics, er volgen betere.
Wat heb ik er verder aangedaan;
Alle zwitserse tolvignet-stickers verwijderd, evenals alle inmiddels croquante stickers. (verzekeringssticker, zeer bruine Philips radio stickers en een zwaar gekrompen NL-sticker achterop)
Iemand nog tips om dit weg te poetsen o.i.d? Want "NL" is nog steeds zichtbaar helaas.
Verder:
- auto na laten kijken door garage en alle vloeistoffen laten vervangen
- door dezelfde garage een gaatje in de balk laten lassen en helemaal afgewerkt met bodyschutz
- interieur een grote schoonmaakbeurt gegeven, lijkt als nieuw nu.
- nieuwe kachelknop en kachelfrontje, helaas niet een waar "Thermotronic" opstaat. (Heeft iemand dit toevallig liggen?) De originele waren deels gesmolten door sluiting in het paneel.
- audio bijna klaar, niks bijzonders ofzo
- "vento tdi" verwijderd
Wat wil ik nog gaan doen:
- bescheiden verlaging 60-40 ofzo, in ieder geval geen Golf-country gevoel meer. (heb bijna de neiging om een reservewiel op de kofferbak te schroeven)
- badgeless grille
- witte blinkers opzij
- luxe kentekenplaten
- nieuwe voorruit met zonneband (huidige heeft superveel krassen)
- velgen opnieuw (laten) spuiten
- tzt misschien ook xenon, maar ben nog wel tevree met deze lampen.
- dubbele uitlaat meer a-la Audi A3 TDI (vuist dikke pijpen en dan 45 graden ipv 90 graden naar beneden)
Weet misschien iemand of je zittingen links en rechts kunt uitwisselen? Dit ivm een platte wang op zitting aan de bestuurderszijde. Andere zitting heeft nog wel vulling zitten daar.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
mzzl Philip