View Single Post
Old 04-01-2008, 00:32
SlimMasterShady's Avatar
SlimMasterShady SlimMasterShady is offline
VW Guru

Vandaag weer wat gedaan. Verder heb ik niet veel kunnen doen wegens een sterfgeval in de familie

Heb inmiddels de deuren helemaal gestript en verwijderd. De zijschermen zijn verwijderd (dat was overigens wel een rotkarwei; zat MEGA veel kit onder/tegen/tussen....). De zijramen en het achterraam zijn er heel uitgekomen. Voorraam moet nog, maar die hoeft er niet heel uit, want daar moet toch een nieuwe in (heeft iemand die nog een mooie liggen?).
Verder zijn er nog een hoop kleine dingen verwijderd en heb ik meteen maar ff mijn termostaat vervangen, want moest het koelsysteem toch aftappen.
Gelukkig is er tot nu toe weinig kapot gegaan (wat niet kapot moest/mocht) op mijn dakstrips, rechterdeurrubber en plasticje vh deurslot na.

Ben ook nog weinig/geen rottigheid tegengekomen buiten de plekken die al bekend waren. Tankvulgat is nog helemaal perfect

Aantal pics:

wat afval

Morgen komt de lasser ff langs om de stand van zaken te bekijken en hoe die het wil gaan maken. Vandaar dat ik ook ff de hoekjes bij het voorfront heb laten zitten. Zal het iets gaan worden?