Thread: MMgolfnut1
View Single Post
Old 23-12-2007, 00:28
MMgolfnut1's Avatar
MMgolfnut1 MMgolfnut1 is offline
Forum junkie

Default MMgolfnut1

Elleuh mede-forummers,

Ik zal me maar eens een keer netjes voorstellen.

De naam is Marnix, woonachtig in Rotterdam, werkzaam als ambtenaar, lid van DUB05 en enthousiast VW-hobbyist.

Ik werk graag aan auto's, maar ik rij er nog liever mee. Hieronder onder overzichtje van wat ik aan VW's heb gehad en gedaan.

Ooit begonnen met een ori GTI, maar gelijk laten verbouwen. Voor verbouwing

Resultaat

Het spuitwerk was niet naar m'n zin, dus heb ik het opnieuw laten doen. De demontage en opbouw heb ik toen zelf gedaan (groen als gras). Resultaat

Op het eerste gezicht leek het wel wat, maar het spuitwerk was weer drama. Besloten om niet alleen de opbouw ed, maar ook de voorberwerking voor het spuiten zelf te doen, vanwege de slechte ervaringen. Resultaat

Ik ben nu nog bezig met de motorruimte. Er moet nog wel behoorlijk wat gebeuren, maar uiteindelijk moet het een strakke Golf 2 worden. 2008 wil ik weer eens meetings rijden.

Tussendoor heb ik deze VW's nog gehad.

Beide van Ratfink geweest. De Vento is naar een mede-forummer gegaan. De kever is naar VA gegaan, maar bleek niet al te best te zijn, dus heeft hij 'm vrij snel verkocht.

Inmiddels heb ik weer een kever gekocht, want het blijven gave auto's. Tis een bekende auto Ik ga 'm een kleine metamorfose geven. Ik wil een iets klassiekere look. Foto's van het resultaat volgen binnenkort.

Volgend jaar volgt een body-off resto en krijgt een volledig andere look.

Groeten,
Marnix.