22-12-2007, 00:37
|
|
Forum junkie
|
|
|
|
Het hele prijzen verhaal is nooit te volgen,ik heb jaren overal prijzen gewonnen en soms hoorde ik ook vaak "Oh daar heb je hem weer " en dat er soms vriendjes politiek is zal ik ook niet ontkennen,alhoewel wij op onze eigen meeting daar absoluut geen gehoor aan geven.
Maar het afgelopen jaar heb ik op geen enkele meeting ook maar een 1,2 of 3de prijs gewonnen,dat kan je vreemd vinden als je altijd bovenaan hebt gestaan maar je ziet nu dat clubs andere mensen ook een prijs "Gunnen"en dat heeft dus niks met afwerking of een staaltje techniek te maken.
Bij ons op de meeting wordt er erg gelet op de afwerking en de techniek die is toegepast,een auto met veel zelf gefabriceerde onderdelen zal hoger scoren dan een auto die is opgebouwd uit de autostyle gids.
Wij respecteren het handwerk en creativiteit die is gestoken in een auto,en dus niet wie de eigenaar is.
Ja,vaak zijn dat de engelse op onze meeting maar daar kan je ook helemaal niks op inbrengen,dat is ook vaak super kwaliteit en wij zouden nooit een andere auto laten winnen omdat een mooiere auto vorig jaar ook al de eerste prijs had.wat overigens wel bij "Alles vw" gebeurt.
Het gaat gewoon om de totaal som.
|