22-12-2007, 00:09
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Jun 2007
Posts: 181
|
|
Kijk! Daar kan ik wat mee. Nu is dat in ieder geval helemaal duidelijk. Zoemer bij hogere toerentaller is ook wel logisch aangezien je, tijdens het rijden, waarschijnlijk niet iedere 10 seconden op je instrumentenpaneel kijkt en het dan al snel "te laat" is voor je blok...
Mooi design! Schakelaars en kleurtjes van draden komen bij mij precies overeen.
Maare... hoe weet de schakelaar/electronica dat de motor >2000 rpm maakt? Ik heb geen toerenteller o.i.d. in mijn dashboard. Wordt dit afgeleid van die kabel aan de dynamo? (w-aansluiting?)
Zou nl. weleens willen testen of het werkt zonder de olie eerst af te tappen
Veel dank voor het opzoeken trouwens!!
Groet,
Koen
__________________
Current:
Volvo V70 2.5D (Audi AEL engine) 435.000km
Porsche 944 2.5 type II 1985 251.000km
Gone:
Golf II 1.6TD 44kw 315.000km
|