View Single Post
Old 21-12-2007, 09:39
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Sja weer zo'n topiconderwerp wat waarschijnlijk weer veel stof gaat opwerpen denk ik.
Ik ben in principe vóór bekers (prijzen) ,want het geeft je wel een stukje waardering voor alle werk en tijd die je in de auto hebt gestoken .

Ik heb zelf ook geen dik budget (al denken sommige mensen van wel )
Ik heb mijn witte jetta al heel wat jaren ,en heb er alles zelf aan gedaan ,en heb voor alles hard moeten werken en sparen !

En ik vergeet mijn 1e beker ook nooit weer ,ik was om de Hoogeveen meeting ,de 1e meeting met de jetta ,en kreeg daar de 3e prijs ,in de klasse golf2/jetta2 .
En dit werd bepaald door het publiek !

Ik heb mijn prijzen in de vitrinekast staan ,in de woonkamer ,(tussen de schaalmodellen ) ,en ben er best trots op .

Een meeting zonder prijzen mist toch iets vind ik ,en op de jurering zal altijd kritiek bijven ,dat houd je toch !

Het gaat mij zeker niet om de bekers ,ik ben ook de laatste jaren op meetings geweest waar ik geen prijzen heb gewonnen ,en het gaat natuurlijk om de auto's en gezelligheid !Laat dat voorop staan!

Maar ik ben dus voor prijzen ,en het mooist is dat je je niet hoeft in te schrijven ,dus alle auto's op het terrein maken kans ,en laat het publiek bij intree een stemformulier geven ,wat ze voor een bepaalde tijd weer in moeten leveren .
Dan krijg je volgens mij de eerlijkste stemming .
Maar ja ,dat is mijn mening

En zoals al eerder gemeld ,als er geen prijsuitreiking is zitten de meesten om 1 uur al weer in de auto naar huis

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote